W tej części nasz system zainteresuje się kolejnym sposobem widzenia świata przez małego, zdolnego człowieka :-) Tym razem zbadamy poziom tzw. myślenia abstrakcyjnego. Weźmy na przykład łyżkę. Człowiek, dla którego ważne są konkrety, stwierdzi, że łyżka służy do jedzenia zupy, którą zazwyczaj podaje się na talerzu, zatem łyżka i talerz są ze sobą funkcjonalnie powiązane. Natomiast ktoś, kto świat postrzega bardziej abstrakcyjnie, dostrzeże związek pomiędzy łyżką, a np. samolotem. Jak? Mówiąc, że przecież oba przedmioty są zrobione z metalu :-)

Zarejestruj się

Galeria zdjęć

Kliknij w obrazek aby rozpocząć grę!

Copyright © 2015 Genialny Dzieciak - All Rights Reserved.
Koncepcja i realizacja ADVOX
Dotacje na innowacje – Inwestujemy w Waszą przyszłość!
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.